Här mina favoriter...
Vi satt på Universeum och jag lekte med panoreringar. Beskärt bilden ganska kraftigt och förstärkt vissa färger...

Också från Universeum. Gillar framförallt känslan av fart. Beskärt och gjort färgerna en aning bleka...

En såndär bild jag visste hur jag ville efterbehandla redan när jag såg situationen. Gillar också att de tre personerna verkar se något som ingen annan ser...

Taget med kameran vid höften. Belv alltför oftast hemskt dåliga bilder men här blev det bra. Gjort färgerna en aning bleka och tycker det passar hela retrokänslan med hörlurarnas utseende...

Reflektionerna i alla fönster gillar jag här men även texten på skärmen som var lite lustig. Färgmixat i efterbehandlingen...

Lite dramatik var det barnen skulle gå över vattnet som faktiskt var ganska fullt med rockor. Man kunde klappa dom även om de ibland bets eller stack...

Nej, den lilla ormen ignorerade mig fullständigt och vägrade vända sig om...

Vi såg en hel del handboll också och här ett försök till panorama som inte blev alls blev så dåligt kan jag tycka iallafall...

Inser att jag kan sitta en hel dag och bara fota folk som passerar men nån måtta får det vara. :)