Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/edsfotoklubb.se/public_html/edsfoto_forum/includes/bbcode.php on line 483
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
Eds Fotoklubb - I Göteborg

I Göteborg

Medlemmar postar sina bilder

I Göteborg

Postav Henrik 27 Jan 2011, 15:49

Mitt nyårslöfte för 2011 var att fota mer människor och några dagars äventyr i göteborg gav många, många tillfällen. :)

Här mina favoriter...

Vi satt på Universeum och jag lekte med panoreringar. Beskärt bilden ganska kraftigt och förstärkt vissa färger...
Image

Också från Universeum. Gillar framförallt känslan av fart. Beskärt och gjort färgerna en aning bleka...
Image

En såndär bild jag visste hur jag ville efterbehandla redan när jag såg situationen. Gillar också att de tre personerna verkar se något som ingen annan ser...
Image

Taget med kameran vid höften. Belv alltför oftast hemskt dåliga bilder men här blev det bra. Gjort färgerna en aning bleka och tycker det passar hela retrokänslan med hörlurarnas utseende...
Image

Reflektionerna i alla fönster gillar jag här men även texten på skärmen som var lite lustig. Färgmixat i efterbehandlingen...
Image

Lite dramatik var det barnen skulle gå över vattnet som faktiskt var ganska fullt med rockor. Man kunde klappa dom även om de ibland bets eller stack...
Image

Nej, den lilla ormen ignorerade mig fullständigt och vägrade vända sig om...
Image

Vi såg en hel del handboll också och här ett försök till panorama som inte blev alls blev så dåligt kan jag tycka iallafall...
Image

Inser att jag kan sitta en hel dag och bara fota folk som passerar men nån måtta får det vara. :)
________________________________________________________________________________
Image - Mitt Flickrgalleri
Henrik
Site Admin

Trådar: 352
Registrerad: 13 Maj 2009, 20:48
Lokalisering: Dals-Ed

Re: I Göteborg

Postav Lars 29 Jan 2011, 02:39

Veldig bra, Henrik......Nr.5 er min favoritt :)

mvh
.lars
Lars

Trådar: 68
Registrerad: 25 Maj 2009, 16:45

Re: I Göteborg

Postav Henrik 30 Jan 2011, 21:38

Thank you! :)

Hoppas få möjlighet göra en liknande fototripp snart igen. Det är riktigt roligt och inspirerande att fota människor. :)
________________________________________________________________________________
Image - Mitt Flickrgalleri
Henrik
Site Admin

Trådar: 352
Registrerad: 13 Maj 2009, 20:48
Lokalisering: Dals-Ed

återvänd till Medlemsbilder

Vem är online

Användare som besöker det här forumet: Inga registrerade användare och 1 gäst

Frågor om fotoklubben? Ring Henrik Nyström på 070 - 250 22 97 eller e-maila
Vår möteslokal är Utvecklingscentrum - klicka här för karta

Följ Eds Fotoklubb på Flickr