Det här är egentligen sex bilder ihopsatta till en enda. Fördelen är att en person kan rita hur många figurer som helst. Nackdelen är väl kanske att det kan vara lite knepigt komma ihåg var man ritade den föregående figuren... :)

Den lilla streckgubben klängde sen upp i ett träd och stod på händerna framför kameran. Riktigt smidig figur...

Det här bilden räknas väl kanske inte riktigt till ljusgraffiti men den får åka med ändå. Tagen med ca 25 sekunders slutartid i grenebacken och den blev mycket bättre än jag först trodde. Att bilens strålkastare följde med precis hela vägen var en riktigt fin bonus. Jag jublade högt när jag såg bilden...

Sen åkte vi upp till grusplanerna vid skolan och tja... lät streckgubben spela lite fotboll. Eller försökte iaf få honom att spela för det var riktigt knepigt att få till något vettigt... :D

Sen var det dags att bygga lite. Det hjälpte att belysa själva kojan med en vanlig ficklampa men vad figuren i högra hörnet ska föreställa vet jag faktiskt inte...

Ljusgraffiti är hursomhelst riktigt, riktigt kreativt o roligt och har man inte testat kan jag starkt rekommendera det.