Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/edsfotoklubb.se/public_html/edsfoto_forum/includes/bbcode.php on line 483
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3763: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:483)
Eds Fotoklubb - Blixtfotografering

Blixtfotografering

Medlemmar postar sina bilder

Blixtfotografering

Postav Henrik 13 Jul 2010, 15:18

Det drog ju in ett mysigt åskväder igår och jag smällde upp stativet i hopp om att få några spännande bilder. Såg betydligt mer dramatiska blixtar än jag hann fotografera och det här med blixfotografering kräver uppenbarligen en hel del träning och trixande med inställningar men det var ändå riktigt roligt. Väntar bara på att nästa oväder ska dra in nu.

Image

Image

Image

Let there be light! :D
________________________________________________________________________________
Image - Mitt Flickrgalleri
Henrik
Site Admin

Trådar: 352
Registrerad: 13 Maj 2009, 20:48
Lokalisering: Dals-Ed

Re: Blixtfotografering

Postav Kim 13 Jul 2010, 18:59

and there will be light!! :good:

Image
Med vänliga hälsningar,
Kim Pedersen
--
I'm not getting older - my toys are just getting more expensive.
--
http://www.flickr.com/photos/perjr
Kim

Trådar: 105
Registrerad: 24 Maj 2009, 22:11
Lokalisering: Ed, Sweden

Re: Blixtfotografering

Postav Henrik 13 Jul 2010, 22:23

:Bravo: :Bravo: :Bravo:

Mäktigt!

Jag kan inte komma ihåg när vi hade ett sånt här märkligt oväder senast med lite regn, minimalt med åska och så många blixtar. Fint skådespel var det hursomhelst.
________________________________________________________________________________
Image - Mitt Flickrgalleri
Henrik
Site Admin

Trådar: 352
Registrerad: 13 Maj 2009, 20:48
Lokalisering: Dals-Ed

återvänd till Medlemsbilder

Vem är online

Användare som besöker det här forumet: Inga registrerade användare och 1 gäst

Frågor om fotoklubben? Ring Henrik Nyström på 070 - 250 22 97 eller e-maila
Vår möteslokal är Utvecklingscentrum - klicka här för karta

Följ Eds Fotoklubb på Flickr